Електронна презентація методичного об'єднання вчителів початкової школи

Педагогічне кредо вчителів початкових класів:
«Любити свого учня всяким: талановитим чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим…
Спілкуватися з ним, навчати і радіти, бо учень це свято, яке триває доти, поки ми є разом із ним…»
Звіт про роботу методичного об'єднання учителів початкових класів

Народна мудрість вчить: 
                     Якщо твої плани розраховані на рік – сій жито,
           Якщо на десятиліття-саджай дерево,
           А якщо на віки - виховуй дітей.
Старт великої і цікавої мандрівки до країни знань –це початкова школа.
 «Все починається з малого: 
          З зернини хліб,
З промінчика життя.
Знання дитини у школі початковій.
Вона відкриє шлях у майбуття».
До складу методичного обєднання початкових класів входить 16 педагогів.
Вчителі ІІ категорії, учитель І категорії, вищої категорії , старші вчителі та вчителі-методисти.
Сучасне навчання, яким воно має бути, про це ми читаємо, міркуємо, дискотуємо, обираємо нові прийоми, методи, технології, ми живемо в такому світі в якому інформаційний потік постійно зростає, актуальним стає поняття медіа грамотність , медіаосвіта,  мультимедія, для нас важливо не просто давати знання, а формувати особистість, яка вміє і хоче вчитися, пізнавальна активність фундамент для творчого ставлення учнів до світу.
Проблема, яку впроваджуємо у практику роботи
  «Комплексний підхід до навчально-виховного процесу молодших школярів засобами освітніх технологій».
Завдання методичного об’єднання: вбачаємо в тому, щоб «не забути» жодної дитини, намагаємось дати кожному можливість розкрити себе краще, закладене природою, сім’єю, школою; зробити навчання цікавим, створити комфортне психологічне середовище, індивідуалізувати процес пізнання, реалізувати входження учня у дорослий світ сучасного інформаційно-цифрового суспільства.
 Одним із основних видів діяльності вчителів методичного об’єднання є впровадження семінарів-практикумів різного рівня. Впродовж минулих трьох років було проведено регіональний семінар практикум «Сходинки до майстерності»;
- регіональний семінар методистів районних відділів освіти «Ігрові   інтерактивні технології, як засіб розвитку і реалізації особистості»;
- районний семінар практикум «З досвіду роботи вчителів 4 класів, які будуть працювати з першокласниками»;
- районний семінар школи педагогічної майстерності «Використання методу проектів у навчально - виховному процесі»;
- районний семінар з проблеми формування екологічної компетентності учнів «Від екології довкілля до екології душі» та багато інших.
Ідеї досвідів  формування в учнів основи для стійких пізнавальних інтересів, творчий пошук активності при умілому використанні інформаційних засобів, ІКТ дозволяють учневі навчатися з цікавістю, робить навчання видовищним та змістовним, за допомогою таких вправ, як СУГЕСТІЇ - навіюємо емоційний настрій, створюємо психологічний комфорт:
-Ти можеш!- повинен нагадувати вчитель учневі
-Він може! –повинен нагадувати колектив.
Я можу! -  повинен повірити в себе учень.
Важливу роль в емоційному налаштуванні учнів на роботу сприяють ранкові зустрічі, вправи ЕНЕРГІЗАТОР та веселі ф/хв з використанням ІКТ дозволяють попередити перевтомлюваність учнів.
Зважаючи на те, що ігрова діяльність є провідною для молодшого школяра використовуєм рольові та розвивальні ігри, естафети,  такі інтерактивні методи, як крісло автора, мозковий штурм, Так чи ні, стратегію Сенкан, математичні диктанти, гронування,   асоціативний кущ,  віднови числа, знайди помилку, склади слово, віднови речення.
Активізує пошуково-пізнавальну діяльність учнів робота в парах, робота в групах дає змогу учням набути навичок необхідних для спілкування та співпраці, стимулює роботу в команді, ідеї вироблені в групі допомагають учасникам бути корисним одне одному.
Вправи мікрофон, незакінчене речення, скажи по іншому, дай характеристику казковому герою сприяють розвитку комунікативних здібностей,  цей етап уроку змінює пізнавальну діяльність учнів, їхнє ставлення до себе та до оточення, цим самим підготовлює дитину до самостійного життя в соціумі.
 Презентації, це результат довгої та клопіткої роботи учнів над проектами, при їх створенні учні ознайомлюються з звичками та традиціями українського народу, досліджують, вивчають глобальні  проблемами світу, та шляхи  їх вирішення. Вчаться  самостійно працювати з навчальною, довідковою, енциклопедичною літературою. Відвідують різноманітні гуртки, бібліотеки, музеї.
Почуття відповідальності учнів перед природою допомагають розвивати різноманітні акції практичної направленості, такі, як:
«Нагодуй пташку», «Дай речам нове життя», «Збережи ялинку», «Каштанчик».
На базі нашого навчального закладу працює школа адаптації молодого спеціаліста, та творча група «Пошук». Головною метою яких є, через дослідницьку діяльність та її результативність впливати на якість  навчально -  виховного процесу.
 Учителі  початкових класів є  керівниками районних методичних об’єднань, тому постійно відбуваються семінари-практикуми по обміну досвідом.
Нагороди вчителя примножуються нагородами його учнів. Наші вихованці радують нас  своїми досягненнями та участю у різноманітних інтелектуальних та спортивних конкурсах,  районного, регіонального, всеукраїнського та міжнародного  значення.
Рівень навчальної діяльності учнів початкових класів за 3 роки також нас радує і виглядає ось так. Піднявся високий та достатній рівень навчання. Став меншим відсоток початкового рівня.
З досвідами впровадження науково методичної проблеми  можна ознайомитись на сторінках педагогічної періодики, та методичних доробках наших вчителів.
Результатом нашої праці є запрошення наших колег до столиці в міський будинок вчителя на святкування 15-річниці видавництва «Шкільний світ». Де наш методичний кабінет відділу освіти було нагороджено почесною грамотою.